Promocje i zestawy
MyNo1 Hybrid HD 6ml nr026 połyskliwy szafir
MyNo1 Hybrid HD 6ml nr026 połyskliwy szafir
19,90 zł 14,90 zł
szt.
MyNo1 Hybrid HD 6ml nr006 jogurtowy róż
MyNo1 Hybrid HD 6ml nr006 jogurtowy róż
19,90 zł 14,90 zł
szt.
MyNo1 Hybrid HD 6ml nr018 intensywny koral
MyNo1 Hybrid HD 6ml nr018 intensywny koral
19,90 zł 14,90 zł
szt.
MyNo1 Hybrid HD 6ml nr225 brokatowa czerwień
MyNo1 Hybrid HD 6ml nr225 brokatowa czerwień
19,90 zł 14,90 zł
szt.
MyNo1 Hybrid HD 6ml nr402 pudrowy róż
MyNo1 Hybrid HD 6ml nr402 pudrowy róż
19,90 zł 14,90 zł
szt.
MyNo1 Hybrid HD 6ml nr222 intensywny amarant
MyNo1 Hybrid HD 6ml nr222 intensywny amarant
19,90 zł 14,90 zł
szt.
MyNo1 Hybrid HD 6ml nr013 różowa peonia
MyNo1 Hybrid HD 6ml nr013 różowa peonia
19,90 zł 14,90 zł
szt.
MyNo1 Hybrid HD 6ml nr406 herbaciana róża
MyNo1 Hybrid HD 6ml nr406 herbaciana róża
19,90 zł 14,90 zł
szt.
MyNo1 Hybrid HD 6ml nr202 szampański beż
MyNo1 Hybrid HD 6ml nr202 szampański beż
19,90 zł 14,90 zł
szt.
Reklamacje

Reklamacje

1. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu lub rozbieżności produktu przesłanego z zamówionym będą rozpatrywane tylko na podstawie pisemnego protokołu uszkodzenia lub rozbieżności sporządzonego przez Zamawiającego w obecności kuriera w momencie dostarczania przesyłki i potwierdzonego przez niego podpisem.

2. Zgłoszenie reklamacyjne należy złożyć: pisemnie i wysłać na adres: 05-230 Kobyłka ul. Mieszka I 50, lub drogą elektroniczną na adres e-mail: biuro@salesplanet.pl

3. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Klienta, numer faktury, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Klienta, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację,

4. Zamawiający ma prawo, żądać doprowadzenia reklamowanego produktu do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę albo wymianę, chyba, że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Jeżeli Sklep Internetowy nie będzie w stanie wywiązać się z określonych żądań, klient ma prawo domagać się stosowanego obniżenia ceny albo może od umowy odstąpić.

5. Reklamacja zostanie rozpatrzona i odesłana w ciągu 14 dni od daty dostarczania. Jeżeli w ciągu 14 dni sklep nie ustosunkuje się do żądań Zamawiającego, oznacza to, iż uznał żądanie za uzasadnione.

6. Zakupione i dostarczone towary są objęte dostarczaną wraz z towarem gwarancją producenta i/lub dystrybutora. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji. 

7. Rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl