Koszt i sposób realizacji dostawy
Wszystkie dostawy powyżej zakupu za 100zł Gratis przesyłka Pocztą Polską a powyżej 149zł Kurier GRATIS!!!
SPOSOBY DOSTAWY
Zakupione towary wysyłamy na terenie Polski za pośrednictwem Poczty Polskiej, poprzez paczkomaty InPost oraz kurierem InPost.
KOSZTY DOSTAWY
Dla przesyłek kurierem InPost lub paczkomatami cena dostawy jest stała niezależnie od wagi z górnym limitem 25kg i ograniczeniami gabarytowymi wynikającymi z regulaminu InPost.
Przedpłata - jest najszybszą formą płatności za pośrednictwem Płatności Shoper (w tym również obsługa kart kredytowych) tzw. przelewem mobilnym.
• darmowa przesyłka Kurierem InPost lub Paczkomatem 0,00 PLN - przy zamówieniach powyżej 149 PLN na terenie kraju.
• przesyłka ekonomiczna do 1kg 3,99 PLN - dostawa ok 5 dni roboczy po dniu nadania
• przesyłka paczka priorytet Poczta Polska – 14,90 PLN - dostawa do 2 dni robocze po dniu nadania
• paczkomat InPost - 8,99 PLN - dostawa 1-2 dni robocze po dniu nadania
• kurier InPost – 11,90 PLN - dostawa 1 dzień roboczy po dniu nadania
Przelew tradycyjny
Wpłaty można dokonywać także przelewem na konto.
Dane do przelewu: SALES PLANET Michał Olech
Ul. Mieszka I 50; 05-230 Kobyłka
nr konta: 51 1090 1476 0000 0001 3392 3297
w tytule: identyfikator zamówienia
Za pobraniem:
• paczkomat InPost - 14,90 PLN - dostawa 1-2 dni robocze po dniu nadania
• kurier InPost – 14,90 PLN - dostawa 1 dzień roboczy po dniu nadania
Nie ponosimy odpowiedzialności za jakość i terminowość usług świadczonych przez przewoźników.
Pobranie
Przesyłki pobraniowe realizowane są przez paczkomaty i kuriera InPost.
Odbiór przesyłki od kuriera
Zalecamy sprawdzenie otrzymanej przesyłki w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń - spisanie Protokołu Szkody. Wszystkie nasze przesyłki są ubezpieczone. Protokoły Szkody sporządzone podczas przyjęcia dostawy jednoznacznie wskazują, że szkoda powstała podczas transportu. Ubezpieczyciel w 100% rozpatruje je pozytywnie. Protokoły sporządzone po wyjściu kuriera są nieskuteczne. Art. 76 pkt.4 PP (poniżej) nakłada na odbierającego obowiązek udowodnienia, że szkoda powstała podczas transportu a nie w czasie składowania w domu.
Co w praktyce jest niemożliwe. Art. 76 Prawa Przewozowego Przyjęcie przesyłki przez uprawnionego bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia, chyba że:
1) szkodę stwierdzono protokolarnie przed przyjęciem przesyłki przez uprawnionego;
2) zaniechano takiego stwierdzenia z winy przewoźnika;
3) ubytek lub uszkodzenie wynikło z winy umyślnej lub rażącego niedbalstwa przewoźnika;
4) szkodę niedającą się z zewnątrz zauważyć uprawniony stwierdził po przyjęciu przesyłki i w terminie 7 dni zażądał ustalenia jej stanu oraz udowodnił, że szkoda powstała w czasie między przyjęciem przesyłki do przewozu a jej wydaniem